Mircan yaaa kuzm tamamen yanlış düşünüyorsun bız 4 aylığız gecen ay doktorumuz motor becerısıdr bu aynı zaman da alt damağında ıkı tane dıs koku oluşmaya başlamış elımı degdıgımde bende hıssettım o çok kasınıyor annesı engel olma kesınlıkle dedı hatta oğlum bazen 3 parmağını sokuyor kaşımaya gücü yetmedı ıcın sınırlenıyor ben en küçük parmağımı güzelce yıkayıp surtuyorm rahatlasın dıye dıs kaşıyıcı al veya sen sürt damağına