Beren- Benim bebeğim hep güzel kilo almıştır. Mevsim sebze meyvelerini verdim. O unlu şu unlu irmikli vs. Muhallebi yedirmedim hiç. Karbonhidratı sadece kahvaltıda pankek falan yaparsam yedi. Ara ara bebek bisküvisi ya da kek yapıp yedirdiğim de oldu. Yemeklerini zeytinyağıyla yaptım. İlikli kemik suyu ve peynir altı suyunu hiç eksik etmedim. Uzun bir süre yemek yanında ekmek verme ihtiyacı duymadım. Çorbalarını koyu kıvamda yaptım. Yemeklerini az sulu bol taneli yaptım. Her gün mutlaka bakliyat, tahıl tüketebileceği şekilde menü hazırladim. Bir yaşına kadar hep ayrı yemek yaptım. Yaşından sonra bizim yemeklerinizden yedirdim. Şimdi 15 ayını geçti biz ne yersek onu yiyor. Yemeğimizi kaliteli yapmaya çalışıyorum artık. Keçiboynuzu özü, ceviz, bal düzenli tüketmesine gayret ediyorum.