Bazı eczanelerde pişik kremi yapıyorlarmış benim bebeğimde ilk doğduğunda pişik oldu iyice hiç bişey fayda etmedi arkadaşım eczanede kendi bebeği için yaptırmış küçük minicik kutularda bi kutusunu bana verdi tek sürmede inanılmaz etki etti sizde eczanenize sorabilirsiniz buzdolabında saklanıyor kızarıklık olduğunda sürüyorum hemen etki ediyor