45 gün önce normal doğum yaptım. Doğumdan sonra bel ağrım ve sol bacakta diz kapağı ağrım var özellikle merdşcivne çıkarken ya da bükerken çok zorlanıyorum. Aynı durum yaşayan var mı? Doğumda eğilip çömelirken zorladım ondan mı oldu acaba? Sebebi nedir sizce?