Merhaba arkadaşlar.buhar makinası alacağım bebeğim çok rahatsız gece boyu uyuyamıyor.hangi marka model kullanıyorsunuz memnunmuşsunuz kullandığınız marka ve modeli yazarsanız sevinirim .wewell WHC726 WHC730 WHC740 arasında kaldım ama emin değilim sessiz çalışıyormu vs yorumlarınızı bekliyorum