Merhabalar hsmilelıkte varis problemı yasadım. Bu nedenle sezaeryen dogum yaptım .ama suanda varisli bolgede damarctıksnıklıgı olustu. Oksapar 6000 kullanıyorum sabah aksam . Ve ayaklarımı yuksrda tutuyorum . Sislik ve kırmızılık oldu . Basına gelen var mı ? Nasıl gecti acaba