Güzel anneler. Kızım 5 ay 10 günlük. Yakın zzamanda 6. Hastalık atlattık. ateşimiz hep 39 üstüydü. Sonra ağzı bembeyaz oldu ama çok yayıldı. Boğazına kadar pamukçuk şuan. Doktoruna götürdüm. Günde 4 kez karbonatla temizlik ve bir damla verdi. Hatta ben tam anlamıyla temizliği yapamazsam diye ilk önce bir hemşireye yaptırıp bana gösterdi böyle yapılıcak temizliği diye. 1 haftadır bilfiil yapıyorum. Pek bir yol katedemedim. Şöyle söyliyim tam anlamıyla parmağımıj uzandığı yerleri yapıyorum fakat boğazına kadar bembeyaz. Haliyle bir öğün bile yapmayı unutsam tekrar yayılıyo. Ben napıcam😟 muhakkak buralarda başına gelen vardır bu durum bir öneriniz var mı? Pazartesi tekrar gidicem kontrole ama o zamana kadar bir tavsiyeniz var ise dinlemek isterim😊