Bizde 18 kasımlıyız.İki alt iki üst dişimiz var.İkide yanda çıkmaya başladı.Sivrilikleri elime geliyor.İştahlı hiç bir zaman olmadı.Su aevmez.Yerken arada kaşıkla veriyorum bi kaşık yemek yada mama bi kaşık su.
ek gıda sevmiyor ama alışıyoda.Emeklemede rekor çok hızlı emeklio.zaten bir haftadır da ellerini bırakıp yürüo on on beş adım gidio.Ama şu huylarıda var.
Banyo hiç sevmez gün aşırı yıkanıo ama ağlayarak.
Altını değiştirmek zaten zulum sürekli döner.
Bebek arabası en büyük düşman 4 aydır kullanmıyoruz.
Hiç sevmez dokunulmasını mama yerken ellerim kollarına iter🤣🤣
çok cana yakın hiç yabancılamaz.Ayakta gördüğüne gideer. Hep kalabalıktaydı.
Benide aramaz öyle🤣🤣sevmio gAliba gelir yanıma başını bacağıma koyar ama hakkını yemim🤣