BetulllMihra Kızlar az bişey emiyo bebeğim sonra kafasını çekiyo ağlıyo sonra uykusu varsa uyutuyorum doyuyor mu acaba hep aklım onda kalıyor ya kafayı sıyırcam
Minaece BetulllMihra ayni sorun bende de var biraz emiyor sonra suratı sağa sola çevirip ağlıyor ama benim sütüm başta gelmedi sezeryan olduğum için daha yeni geliyor mama takviyesinde yapıyorum ben mecburi
Tugce6767 BetulllMihra canım genelde gazı varken yapıyor benimki ,gün içinde ıkınma ve huysuzluğu oluyor mu? Kontollerinde tartı kilosu iyiyse korkmayın doyuyordur mşdesi küçük belki o yuzden hemen bırakıyordur sık sık emzirin en iyisi az emsin sorun olmaz
BetulllMihra Minaece benim sütüm var maAllah tek mememi emiyor ama süt yeterli kızım emmiyor az bişey emiyor bida da emmiyo
Dorukcum36 BetulllMihra çünkü gazi cok bitmediği için sancı yapıyor. Biz büyük insanlar bile gaz sancisina dayanamyrz.benim oglum de kolikti emmek istiyordu iki alıyordu bırakıyordu