Btl_42 Hanımlar bebeğim kız bugün 5 günlük olduk iki gündür vajinal kanaması var doktora götürdüm annenin hormonu geçer dedi normal dedi ama her altını değiştirdiğimde afedersiniz ped değiştirir gibi kan değiştiriyorum başına gelen oldu mu kız bebeklerde
huzunkovankusu Btl_42 Bizim erkek çocuk leke gibi olmuştu doktor aynı açıklamayı yapmıştı. Ama sizde durum sanki daha farklı başka bir doktora da görünseniz daha iyi olabilir.
DeryaEla58 Btl_42 benim kızımda da oldu ama çok yoğun değildi annenin hormonlarından da olabiliyormuş bebekte hormon bozukluğu varsa da olabilirmiş doktor bana öyle demişti idrar verdik temizdi çok şükür bazılarında kırkı çıkana kadar da devam edebilirmiş benim bildiğim bu kadar canım
seydaac Btl_42 annenin hormonlarından olurmuş ama her bezde olmasını bilemedim. Başka bir doktora da götürün bence.
Btl_42 ftmfrht hem devllete hem özele götürük canım ikiside aynı şeyi söyle di korkulacak bişey değil dediler ama insan gördükçe tedirgin oluyor
cdirge Btl_42 Bebeğim ilk doğduğunda doktor bize eğitim verirken kan ya da vajinal akıntı görebilirsiniz telaşlanmayın, annenin hormonları geçiyor demişti.
Misirekmegii Btl_42 leke gibi olur duymuştum ama ped değiştirir gibi çok duymamistim. Bizim bebegin kakasida siyahti dr normal siyah kaka dedi hatta birkac gun kanda gelebilir demisti