Kızlar 17 Ekim’de 1 yaşına girecek bebeğim ben doğum gününü kutlamayı düşünmüyorum Sadece pasta keseceğiz öyle anı resim çekeriz virüs olduğu için toplanmak istemiyorum bir yaş pasta larınızı paylaşırsanız bize de fikir olur ona özel yaptırıcaz bebeğim kız ona göre dört beş kişilik büyük pasta olmasın