Bende gebelikte tansiyonum yükseliyordu ilaç başlandı 2 hap kullandım sezeryan ile doğum yaptım 1 hafta sonra tansiyon 170/100 ile hastaneye kaldırıldım ve tedavi oldu ama 6 ay oldu 4 taneye çıktı ilacım ama şimdi tuzsuz yemek ile 2 alfamet ilaca düşürdü kardiyoloji Maalesef kaldı gibi ama inşallah dahada düzelir😞😞