ftmfrht Tugbaa58 merhaba ben arı mama kullanıyoruö o sütlü eğer ondansa bir çay bardagı suya bir yemek kaşıgı atın kıvam alana kadar pişirin biraz akışkan olmasına özen gösterin 🥰
Tugbaa58 Kalp26 sadece gece yatarken vermeyi düşünüyorum ama onun yerine kaşık maması mı daha iyi olur
milasmommy Tugbaa58 aptamil hip vs normal biberon maması yapsanız daha iyi olmazmı ama tabi ki siz daha iyi bilirsiniz biraz kabızlık yapıyor diye biliyorum pirinç unu
ftmfrht Tugbaa58 canım gece yatarken veriyorum geliştiriyor bebeğim 5 buçuk aylık bir çay bardak suya bir kaşık yapıyorum biberon ölcüsüyle 100 ml geliyor üzerine 25 de su cekiyorum o şekilde veriyorum
Minakanne Tugbaa58 Ben kaşık mamasi gibi yapıyordum acine meyve katiyodum gece uyumadiginda veriyordum