ayis Derya341986 Valla ben sıkı sıkı sarmıştım sarkmasın diye Benimkide üç dört aylık hamileliğime benziyordu ama sarmanın faydasını gördüm şimdi daha az bişey kaldı göbeğim zaten zamanla da vücut şişiniz iner ancak azalır 😌
Alvida @Derya341986 Bende normal doğum yapmıştım korse dahi kullanmadım,yavaş yavaş indi karnım.İlk haftalarda 3 aylık hamile gibiydim bende🤣 şuan göbeğim kalmadı desem yeridir