e_yildiz1 benim bebeğimde ilk 5 ay ne gece ne gündüz hiç uyumuyordu.gece yarım saatte bir uyanıyordu🙈gündüz sadece gözlerini dinlendiriyırdu😂 Uyusun diye zorluyordum uğraşıyordum kendimi yormakla kalıyordum. Sonra bir gün dedimki uyumazsa uyumasın kendi isteğiyle uyumak istediğinde zAten uyuyor çok kısada olsa. sonra zamanla düzene girdi. Şuan 7aylık günlük uyku saatlerini kendisi belirleyerek bir uyku düzeni oluşturduk. Yani sana söylemek istediğim zorlama al kucağına ev turu yap, yere koy oyun halısı varsa müzik aç kendi kendine oynasın. Vakit geçir”nSen ne yaparsan yap uyumayan bebek uyumuyor. Herhangi bir şey sakın verme bebişine uyusun diye 🙏inan zamanla seninkide düzene girecek 💜