Deletedmom0099 Yenidoganlar hızlı kilo alimi gösterirken 3. Ay sonrasi bu gidisat bir nebze azalabilir.
Bu normaldir.
Ama siz yanlış anlamadiysam 21 gunde 165 gr aldigindan ve bebeginizin hasta oldugundan soz etmissiniz
Eger bebeginiz ishal tarzi bir hastalik gecirdiyse bu kilo alimini yavaslatmis olabilir.
Eger hastalığı yüzünden istahsizlik yasadiysa bunlar hep birer etkendir.
Onun dışında doktorun ölçüm yaptigi tartida da bir sıkıntı olmus olabilir, bu genelde insanlarin basina geliyor. Evdeki tartinizda teyit etmeyi deneyebilirsiniz
Onun dışında yeterli sutunuz olduğundan eminseniz daha sık, yani 2 saati aşmayacak şekilde vermeye dikkat ederek, bez durumunu da kontrol ederek deneyin, eger bu ay da hasta olmamasina ragmen sıkıntı olursa cocuk doktorunuzun dedigini dinlemek en dogrusu olur.
He ben olsam, doktor mama tavsiye ettiyse en azindan geceleri yatmadan once icebildigi kadar verebilirdim, sıkıntı olmazdi
Gecmis olsun