Biz dördüncü ayımıza girdik gireli sürekli kucakta ya sürekli bir ağlama halindeyiz kendi kendine konuşuyor bir şeylerdan hiç memnun değil şikayetçi gibi mızmızlanmaya doğru düzgün emiyor kilosu iyi ama emerken çok zorluk çekiyorum sırtım sanki iki ayrılıyor gibi akşam 6.07 arası bir huysuzluğu tutuyor zaten durdurabilene mutlu.Yemek yapamıyorum işlerimi yetiştiremiyorum her şey daha da zorlaştı siz neler yapıyorsunuz