Busenur_66 Ben de 18 gün önce sezaryenle doğum yaptım ikizlerime hastanede sütüm çok azdı eve geldik duş aldım yine az eczaneden almıştım çayı içtim sütüm resmen aktı günde 3 4 bardak içiyorum tadi da kötü falan değil gayet güzel bence. aktardan anne çayı diye bir çay aldım berbat bir tadı var ama çocuklarım için süt olsun diye mecbur içiyorum. Bir de günde 3lt su mutlaka içiyorum su sütün miktarını arttırıyor yediklerimiz de besleyiciliğini etkiliyor çayı içemezsen bol bol su tüket