KahramanAnne Kızlar bugün oğlumun altını alırken bezin de çok hafif turuncu böyle açık yavru ağzı renginde leke gördüm ? Sebebi ne olabilir?
Kocayanakannesi KahramanAnne susuz kalmıştır. 6 aydan küçükse emziriyorsanız daha bol emzirin, mama ile besleniyorsa mamasını arttırın. 6 aydan büyükse daha çok su verin 🥰
Gaaak KahramanAnne ürat kristalidir o yetersiz beslenme kaynaklı oluyor. yeni doğduğu zaman 2. günlüktü sanırım benim oğlumdada oldu. Bol bol emzirdim geçti. Siz de sürekli emzirin geçer 🌸
serebro KahramanAnne doktorunuzdan idrar tahlili ve böbrek ultrasonu isteyin. Büyük ihtimal yetersiz beslenme yada susuzluk. Aynı şeyi yaşadık tahliller temiz çıktı susuzluktan dedi doktorumuz. Tok karınla 1 2 çay kaşığı su veriyordum.
LilyaBn KahramanAnne hemüz çok küçük ama belki daha çok karnı acıkıuordur. Bol bol emzir annesi bence 💜birde mamada kullanıyormuşSunuz onun miktarını biraz artırın bence🙏 Bir de benim doktorum bebrğinin susadığını düşünüyorsan sen daha çok iç demişti ilk 6 aylık sürecte
Berilismom KahramanAnne ürik asit kristalleşmesi bizdede oldu ara ara altını açın havalandırın az az su verebilirsin demişti doktorumuz bize
KahramanAnne Kocayanakannesi daha önce oğlumun böbrekleri susuz kaldığı içim hastanede yatmıştık 4. Gün de. Korktum şuan su mu versem biraz
Kocayanakannesi KahramanAnne diğer cevapları da okudum şimdi kimi anne su veriyor mamadan sonra kimi anne 6.aya kadar vermiyor. Siz su veriyormuşsunuz o yüzden bence yine verin çünkü yüksek ihtimal susuz kalmış kuzucuk ☺️
KahramanAnne Gaaak Her zaman sütüm olmuyor mama da veriyorum . Bir de geceleri uyanmak beslenmek istemiyor 4 5 saatte bir anca kalkıyor 2 ay 2 günlüğüz o yüzden mi oldu acaba
KahramanAnne serebro bende her mamadan sonra mutlaka su veriyordum bu ara vermedim demekki ondan oldu😶 en iyisi vermeye devam edeyim
Sila34 Bebegim 5 gunlukken oldu turuncumsu bir renk doktora soyledim 1 hafta boyunca gunde 3 cay kasigi su ver dedi gecti kristalmis susuz kaldigi icin oluyor
Simay06 KahramanAnne canım iyi beslenmediği zaman oluyor benim de kızım vardı 3 tane ayrı doktora götürdük çünkü iki gün üst üste görünce ve 2 nci gün çok görünce korktum iyi beklenmediği zaman oluyor dedi
KahramanAnne Kocayanakannesi evet hep veriyordum bu ara kestim sonuç böyle oldu mutlaka devam edeceğim vermeye yavrum benim kıyamam kendimi suçluyorum şuan😔
Papatya0205 KahramanAnne aynı şey bizdede oldu 2.5 aylıktı o zaman kızım acile gittim herşey temiz çıktı susuz kalmış böbrrkleri dedi doktor çok uzun süre emen bir bebek olmadığıniçin bende su vermeye başladım azar azar geçti
KahramanAnne Papatya0205 bizde 2. Ayın içindeyiz her mama dan sonra mutlaka su veriyordum bu ara suyu kestim o yüzden oldu kesin su vermeye devam edeceğim. Anne sütü de alıyor ama demekki yetmemiş
Kocayanakannesi KahramanAnne olur mu öyle şey, bize de anneliği onlar öğretiyor suçlamayın kendinizi zaten hemen düzelir hatta belki düzelmiştir bile sıkmayın canınızı 🥰