ceyyylann emeğinize sağlık çok güzel yazmışsınız.
Benim kızım da 3. Ay da başlayan meme reddi 7. Ayın da son buldu. Çok mücadelei ettim. Çok yoruldum. Bazen öyle bi an oldu ki oturdum ağladım. Bu güzel duyguyu yaşayamadım emzirmek işkence oldu diye. Ama sonunda ben kazandım😊 şükür şu an emiyor. gelelim nasıl bir yol izlediğime; kızım acıkınca mız mız yapınca kucağıma aldım salladım uyur pozisyona geçince hemen memeyi ağzına soktum ve emdi. Aylarım bu şekilde geçti resmen, sallarken sırtımdan terler aktı, belim çatlayacak gibi ağrıdı ama olsun bir damla anne sütüne değerdi. Şunu da söylemeden geçemeyeceğim mama ya asla karşı değilim. Sütüm olmasa idi direkt mama verirdim çocuğun aç kalacak hali yok ama benim sütüm olduğu için mücadele ettim. Sütüm var dedi isem de öyle dolaba depo yapacak kadar değil, günü kurtaracak kadar 😁