Kızlar sezeryan doğum yaptım. İlk başlarda bir sıkıntı yoktu kabiz da olmadım ama 1 ay sonra dışkılama da zorlanma yaşadım doktora gittim iki kere kremler ilaçlar verdi geçmedi. Kanama olmuyor ama ağlıyorum bazen O derece kötüyüm. Çok zorlanıyorum bu durumda olanlar nasıl tedavi uyguluyor kendinize nasıl geçti 🥺🥺