Mili Merhaba hanımlar bebeğim 37 günlük oldu dün çok huysuzdu hiç uyumadı bugün de uykundan uyanıp emmiyor napmam lazım lütfen yardım edinn
Addie487 Mili muhtemelen gaz problemi yaşıyorsunu. Youtube da bebek gaz masajı videolarına bakıp yapın etkili oluyor. Bu süreç geçici ç, bir bir buçuk aya geçecek sabırlı olun. Ve sizi çok yorarsa doktorunuzdan damla isteyebilirsiniz
Aydan123 Mili zaten bebek 40na kadar insani bitiriyor 40dan sonrada tam duzelmiyorda azacik iyi oluyor yani😁
Dorukb1919 Mili aynı şeyi bende yaşıyorum 5 haftalığız . Büyüme atağı diyorlar bizde uykumuz var ama uykuya geçerken zorlanıyor memede 10 dk emiyor huysuzlanıyor çevremdeki herkes aç diyor psikolojim bozuldu benimde çok yoruldum üç gündür
Melisasbasi Mili 6 ve 8 hafta arasi atak dönemiymis gaz sorunun tavan yaptığı sure biz 8 e girdik daha rahat su aralar ama son 3 haftadir ne çektiğimi ben bilirim kaç doktor gezdim 🤦🏼♀️ maalesef ki gaz sadece bu yani sabir başka yol yok
Dorukmomy Mili çıkarsalar bile gaz maalesef oluyor 3 aylığız rahatça çıkarıyor oğlum ama yine de hala gaz sancısı cekiyoruz
Addie487 Mili bebeğin 20. Günden sonra bağırsakları kıvrılmaya başlıyormuş. Bebek buna alışana kadar gaz-kaka problemi yaşanması normalmiş. 3. Aya kadar da sürüyor yaklaşık. Gazını çıkartsa bile nasıl yapıldığını henüz bilmediği için hala kalıyor olabilir desteklemeniz lazım.