Benim oğlumda 15 aylık adım atıyor on tane falan sonda düşüyor sizinki adım atmıyor mu hiç ve benimki hiç emeklemedi ondan zorlanıyor çünkü tutunup kalkmasını bilmiyor hiç popo üstü gidiyor hep ellerinden tutup ben kaldırıyorum kanepelerde sıralıyor İnşallah yürürler Can sıkma canım