Kızlr oğlum tek büyüyor yani pek akranı yok etrafta kuzenleri var bi iki ayda bi onları görüyor ama onlarda 4.5 yaşındalar onlarla oyun oynamıyor yani onlarla şakalaşıp koşuyor sarılıyor zıplıyor ama mesela birlikte arabaları sürüp oyun oynamıyorlar normal demi bu sonuçta her zman kendi akranını görmediği için onlarla oyun oynayıp hayal kuramıyor demek istediğimi inş anltabilmişimdir😁 arkadaşlarıyla oyun oynaması lazım diye söylüyolar ya ondan aklıma geldi. 🤷