Filizderit meme reddi yapmaz hiç duymadım ama ilk zamanlar çok vermemeye çalış bence çenesi yorulur bu sefer az emer ben 40 çıktı verdim vermek zorunda kaldım küvexde kalmıştı 38 gün çıktıktan sonra susmuyordu emzik almamıştım alıştırmicam diye gece biberonun başlığını vermiştim susmuştu öyle aldım kullanıyorum meme reddi yaşamadık şükür şuan 3 ay 14 günlük