Prens0205 doktora götürdüm verdiği krem ve teşhis saçmalık ötesi burda en azından insan birbirinden tecrübe ediyo başına gelenlere soruyorum başka çağresi kalmıyo insanın inşallah bezdendir değiştirdim bugün bide göya en iyi prima hiçte bile pişikte yapmıştı 😔😭