Mavi0688 benimkilerde ikiz ve 3 ay 23 günlük ama yaklaşık 2 haftadır bizde de birinde biberon reddi var,gece dahi ellerimi agzina götürüp emiyor.Sadece anne kucağı istiyior ve kime versem durmuyor hemen dudak buzup ağlıyor evin içinde sürekli gozleri ile takip ediyor odadan çıktığım an dudak buzulup ağlamaya basliyor.Diger bebeğimde ise bahsettiğiniz gibi Çığlık sürekli şimdi şimdi biraz azalıyor ,onunda birmeknuzere olan gaz krizleri sanki geri geldi ,artık kucakta olmak yetmiyor sürekli evin içinde kucakta gezinmek istiyor , arabada kısa bir yolculukta dahi oto koltuğuna bile oturtamiyorum çığlık atatak ağlayıp morariyor mecburen nefessiz kalacka diye korkumdan kucağıma aliyorum bu sefer onu kucağıma aldığımı gören ikizi dudak buzup ağlamaya başlıyor derken bit artık 3.ay diyorum ve bu kısır döngüye elveda etmek istiyorum 😱