Merve789 bizde yeni 4 aylık olduk. Bu aya kadar hemen hemen hiç düzenli uykusu yoktu bebeğimin. Sanırım ya artık onu cözdüm ya da biz 4.ay atağını önceden geçirdik 😂 naçizane her dakika uyutmaya çalışma iyice yorulsun oyna konuş ve sana altın değerinde bir bilgi vereyim 🌸 (en azından benim için altın değerinde) karnı tok, gazı çıkarılmış, üşümüyor ya da duvaklamıyorsa yani hiçbir sorunu yokken mırıldanıp mızmızlanıyorsa işte o an uykuya geçiş için en önemli an. O anda uyutmaya çalışırsan başarılı olursun. Ama o anlardan önce asla uyumuyor benim bebeğim işin ilginç yanı o anları kaçırırsam da uyumuyor. Artık o sinyalleri aldığım anda uyutmaya çalışıyorum. Bu arada uykuya fazlasıyla direniyor yani hemen küt diye gitmiyor biraz zorlanırsan uyumuyor diye düşünme. Birazcık sabırla mışıl mışıl uyur insallah 🌸