2018istanbul Aknmsr valla ben çok krem kullanmadım ilk doğumumda bebe yağı bir de pahalı bi markanın kremini almıştım krem bitmedi bile kullanmadım çok çatlakta olmadı 2. Doğumda hiç yağ da kullanmadım kremde yine çatlağım yok biraz yapısal bence 🤷♀️
Ggdefne Aknmsr çatlaklar maalesef kalıcıymış krem falan etki göstermezmiş estetik hekimi ile görüştüm
Saraa Aknmsr kuzenimde de baya vardı sinozun kremini kullandı ve baya baya etkisini gördü öncesi sonrası yapıp bana göndermişti çok çabuk ve çoğunu geçirmişti bende alacaktım da benimkiler kendiliğinden geçince almadım. Deneyin derim ☺️
Aknmsr 2018istanbul 5 ay oldu doğum yapalı mosmor resmen zayıfladıkça mı geçer artık pahalı krem alıcam emin olamıyorum etkili olur vazelin gördüm bir yerde etkisi olursa denemek istiyorum
Aknmsr Neredeyse her bölgemde çatlak var çocukla uğraşmaktan insan kendine vakit ayıramıyor ki eşim de şehir dışında çalışıyor evde tek başımayım
Mrsozel Ben de 36. Haftamdan sonra çatladım belime kadar 🙄 Youtube da bi video gördüm dermaroller kullanıp sonra Hindistan cevizi yağı, aloe Vera jel ve kantaron yağı karışımını sürüyor onları sipariş ettim denicem 🤷🏼♀️
Aknmsr Mrsozel benimde son aylarda oldu birden 47 kiloydum evlendiğimde hamile kaldığımda 54 kilo oldum doğuma kadar 70 e çıktım fazla fazla aldım birden alınca her yerimde çok çatlak oldu biraz toparlasak iyi olucak doğum yaptım diye fazla salmışım😄
Aknmsr Ggdefne bu kadar çatlayacağımı bilsem kontrollü şekilde kilo alırdım napalım artık bizi çatlaklarımızla sevsinler😄
Ggdefne Aknmsr benim de iç bacakta var.bende çok kafama takıyordum Artık takmıyorum yaşıcaz böyle ama diyim kremlere para verme boşuna ben verdim cünkü
Saraa Aknmsr valla onda çok işe yaradı ve çatlakları mor kırmızı falandı büyük büyük ona rağmen işe yaradı denemekte fayda var inşallah sizde de işe yarar ♥️