Erken doğan yoğun bakımdaki oğlum için sağdığım ve derin dondurucuda sakladığım sütleri bağışlamak istiyorum. Yoğun bakıma teslim etmek için max 60 cc olacak şekilde tek tek paketlemiştim. Alan kişi ziyan etmeden kullanabilir. Şu anda damardan beslendiği için bu sütlerin ziyan olmasını istemedim. Sağdığım dönemde gaz yapacak birşey yememeye dikkat ettim. 16.07.2020-31.07.2020 tarihleri arasında sağdığım sütleri ataşehir içerenköyde elden teslim edebilirim. Kargo malesef yapamam ancak yanında buz aküsü ile birlikte elden teslim edebilirim