KızzLarrr ..6 ayLık bebeğin ek gıdaya geçince biraz zorlandi sanırım ..Kakasını katı ve az miktarda yapiyor . Yarım muzu yoğurtLa birlikte kariştirıp vermiştim ..Kabızlığın geçmesini beklemelimiyim yoksa ek gıda sürecine devam mı etmeliyim ..? Birde kaşık mamalarindan gece yatmadan veriyorum ..Ayni zamanda emziriyorum da . Kabızlığa zeytinyaği dışinda çözüm önerisi verebilecek oLan var mı ?