Merhaba kızım yakında 3 aylık olacak. Bir haftadır kakasını yaparken ekşi bir koku hissediyorum. Genel durumu iyi, neşesi yerinde. Üşüttüm diye düşündüm. Kalın giydirdim ama koku halen daha var. Açıkçası tedirgin oldum. Başına böyle bir şey gelen oldu mu?