essea Merhaba anneler . Bebeğim 2,5 aylık . Uykusunda uyanıyor ama korkarak uyanıyor . Hızlı hızlı nefes alıyor ağlıyor . Gözlerinden bi şey olduğunu anlayabiliyorum . Çünkü ağlaması diğer ağlamaları gibi olmuyor . Bi şeyden korkmuş gibi. Bebeklere karabasan gelir mi ya da rüyalarında korkarlar mi ? Bu korkarak uyanmaları neden oluyor acaba ?
kranKolataKodaba essea canım benim bebeğimde bi ara sürekli ağlayarak korkarak uyanırdı bende bi yerde okumuştum kendim bi kağıda 21 tane besmeleyi yaZdım yastığının içine koydum bilmiyorum ondan mı ama sonra geçti çok şükür ☺️
Minikevrenim essea Melek o olurmu öyle şey. karabasan degildir ilk zamanlar irkiliyorlar her bebekte oluyor genelde
inismona essea 3 aylık daha az önce ilk kez farklı şekilde ağlayarak uyandı muhtemelen irkilmiştir diye düşündüm. bizde ara ara oluyor çünkü
cito83 ne karabasanı eskilerin doktor olmadığından uydurdukları şeyler hekeki küçücükbir bebeğe rüya görüyolar diye biliyorum doktoruna sorun gittiğinizde bilimsel bir açıklaması vardır muhakkak