Doğum yapalı 3 ay 19 gün oldu kırkım çıktıktan hemen sonra adet oldum ama o kadar aşırı geliyor ki çocuk bezi koymama rağmen dışına çıkıyor günde dört beş tane iç çamaşırı değiştirmek zorunda kalıyorum bir saat demeden bı bez degistiriyorum bide sanki içimden parça dökülüyor et gibi parçalar oluyor ağrı desen yerimden kalkamiyacak derecede fazla sanki yeni sezeryan olmuş gibi ağrı yaşıyorum… Bugün hastalığımın 4. Günü hiç mi azalma olmaz yok 🤦 sanki daha da fazlalasiyor 🤦 doğum sonrası böyle olan varmı zmnla düzelir mi bu gelen parçalar normal mi 🤦😭