Smadogaa İlk göz muayenesini nezaman nasıl ve yine çocuk doktoru mu yaptı.yaptiran varsa bilgilendirebilirmi
DefneRana3881 Smadogaa ben bu hafta yaptıracağım 3 aylık bebeğim göz doktoru yapacak çocuk doktoru değil
Lavitaebella Smadogaa [bilinmeyen] Ftmsnny DefneRana3881 peki bu dediğinizin adı rop muayenesi mi? Ve bebekleriniz erken doğum mu? Bize hastane çıkışında rop muayenesi dediker ama araştırınca prematüreler için diye okudum. İki aylık bebeğim. Her hastane de yapmıyor sanırım.
Ftmsnny Smadogaa katarakt a bakılıyor, gözü akıtıyor mu ona bakılıyor. Göz arkasında kanama ışık gibi birşeyler oluyormuş onlara bakılıyor önemli yani
DefneRana3881 Lavitaebella benim bebeğim gününde doğdu rop muayenesini bilmiyorum duymadm normal göz muayenesi diye aldm randevu Salı günü öğrencem artk
Lavitaebella Ftmsnny DefneRana3881 o zaman her bebek için olan bir muayene. Göz doktorundan sanırım. Teşekkür ederim.