[silindi] Kızlar bugün 40 günlük olduk omepa vm kullanıyordum doktorum lohusalığındada devam et demişti siz emzirirken hangi multivitamini kullanıyorsunuz doktorunuzun önerdiği bir vitamin varmı
Birbitannesi [silindi] decavit ve ferro sanok kullanıyorum ben bi de d vitamini. Acayip halsizlik baş dönmesi yaşıyodum bir haftada rahatladım şükür
Pelin55 [silindi] ocean mumy kullanıyorum bide 6 ay bana da demir.ilaci kullan dedi.hem.doktor hemde ebemiz ama.kanim yuksek oldugu icin içmiyorum
Mickeymouse Bunu bende merak ediyorum bebeğim bir yaşında saçlarım hala dökülüyor. Vücudumda bi eksiklik olduğu belli ama hastaneye gitmek istemediğim icin tahlil veremiyorum. Vitamin kullanmak istiyorum. Emziren anneler yazarsa bende sevinirim.
yigit57 Mickeymouse saç dökülmesi için herhangi bişey yok emziren anneler olarak hepimiz yaşayacağız. Ancak doğumdan sonraki ilk 6 ay düzenli kan ( Demir ) ilacını kullanmaya devam ediyor olmalısınız. O epey iyi geliyor.
Civciv3535 Ben doğumdan sonra hem kan hem vitamin ilacını bıraktım çünkü kilo yapıyordu bende🙄demir takviyesini bırakınca daha rahatladı vucudum sanki
Mom5 Demir için incir kaynatin suda ben hamilelikte de yaptim demir ilacina gerek kalmadi sindi de incir kayisi hurmayi kaynatip bizzzt yapip her gun bi bardak iciyorum
Mickeymouse yigit57 evet bende böyle düşünüyordum ilk 6 ay döküldü sonra hem dökülmesi durdu hem yeni saçlarım çıktı. Ama su an oğlum 14 aylık yeniden başladı avuç avuç dökülüyor.