Ebru38 ben hazır su kullanıyorum ama şuan köye geldim çok gidemiyorum merkeze köy suyu kullansam bişey olurmu sizce kaynatıyorum baya bi ?
duygukoc Ebru38 çeşme suyunu kaynatarak yapıyorum sonuçta kaynıyor çeşme suyu yada hazır su fark edermi sanmıyorum
minikailemmm Ebru38 cesme suyunu kaynattım kendim dhai içemedim içindeki klor bile çözülmemiş resmen cok igrencti biz hazır suyu kaynatıp sürahiye koyuyoruz ordan mama yapıyorum
Elffnrr Kızlar içme suyu yada çeşme suyu farketmez kaynatın sonrasında 10dk daha kaynasın yeterli olacaktır. Hazır çocuklar için oh düşük suları ben kullanmadım önermiyorumda sizlere
LittleLemon Elffnrr @Tubau hazir yada çeşme suyu ne kullanırsanız kullanın o kısmı biraz tercih meselesi kullanacağınız suyu çok fazla kaynatmayin su kaynadikca sodyum miktarı artıyor
reynwoman Bu mama suyunu sürekli ısıtıyorum ya sıcaklık derecesi hangi seviyede olmalı kaynatıp koyuyorum amq soğumuş oluyo tekrar tekrar ısıtıyorum sürekli
Elffnrr reynwoman biberonun CC ölçüsünde ne kadar mama yapicaksaniz ayarlayın. Isısini bileğinize dökerek bileginizi yakmayacak şekilde ilk olmalı eğer öyleyse mama olmuştur
cnsb Hazır su alıp kaynatıyorum cam şişeye koyuyorum. Ayriyetten her mama iceceginde cezvede kaynatıyorum suyu şişede önceden kaynatıp koydugumla ilistiriyorum
milasmommy Ebru38 evdeyken arıtma kullanıyorum ama şuan köyde bende kaynatıp dinlendirilmiş su ile yapıyorum