Dn123 500 tl ue aldigim beşiği 300 tl ye bırakıyorum. Kizim yanımda uyudu hep. Ama kurduk kaldı öyle. Cibinligi var içinde süngeri var. Ilgilenen olursa resim atarim
Rojee Dn123 canim benimkide böyle küçük artık ondan başka bişi almak istiyorum benimki 50-70 ama artık kullanamıyorz