buseyokbasirin bende hipp kulanıyorum kizima doğduğundan beri 4 aylık oldu hâlâ da hipp kulanıyorum yeni yeni doktor kilo alımı yok diye ek gidaya başlattı ama asla formül sütü kesme dedi zaten ek gıdalara da hakiko zeytinyağı koyuyorum ondan kabizda olmuyo ama koymayınca benim kizimda cok oluyo resmen kendim yaptırıyorum kakasini sana tavsiyem hic kesme hippi bebelac gold falanda var oda gaz yapmaz ondan kulan maddi durumun yetmezse hippe