3bucuk aylıgız lokal anestezi ile sünnet olucaz napmamız lazım herkes bişeyler söylüyor. Bardak koyun diyen var sünnet kilodu diyen var bezi büyük al diyen var napmamız lazım birde doktorumuz sadece çişiyle iyileşicek bez baglayın sadece dedi kafam cok karısık ve çok ağlarsa napıcaz yani orası yarası falan dikişlerin zarar görürmü acaba anlıycagınız kafamızda bisürü soru lütfen fikirlerinizi veriniz