Tospak Merhabalar oğlum 2 aylık meme + mama beslenmeye başladı kaka sıklığı nasıl olmalı sizin bebişlerde durum ne?
Tuba Tospak Benim oğlum 3 gün sonra 2 aylık olacak ve bir haftadır mama+meme besleniyor (günde belki 2-3 kez mama alıyor gerisi anne sütü) ve 2-3 günde bir kaka yapıyor
Kizimmmmm Tospak başından beri meme arti mama gidiyoruz. Şu an kızım 6 aylık. Ama o zamalar günde 6 7 defa kaka yaptıgi oluyordu. Şimdi 2 3 bazen 4.
duygukoc Tospak 1 ay 1 günlük oğlum 24 saatte 3-4 kez yaklaşık mama veriyorum geri kalan zamandada emziriyorum genelde gece 3 de kakasını yapıyor bide öğlen saatlerinde az daha yapıyor o şekilde
Tuba Tospak Bende başlayalı 1 hafta oldu😅 genelde emzirmeden sonra hala aranıyorsa 60cc hazırlıyorum. Eğer emzirmeden veriyorsam 90cc hazırlıyorum.
Tospak Tuba bana da doktor önerdi 20 dk emzirip 60 ml 2 ölçek veriyorum 2 saatte bir de ondan sordum tam bilmiyorum merak ettim :)
BalBocegininAnnesi Tospak 2 aylık bebeğe 2 saatte bir meme be 60 cc mama mı veriyorsunuz? Bilmediğimden sordum
Tospak Tuba benim bebeğimin kilosu cok cok azdı çok zayıftı o yüzden doktora danışma ihtiyacı duymuştum
Tospak BalBocegininAnnesi evet her iki ssaatte yarım saat meme sonra 60 ml mama veriyorum doktor öyle önerdi ama benim bebeğim aşırı zayıf kalmış kilo almamış hiç toparlansın diye o şekilde verdiriyor sanırım bilemiyorum bende ilk bebeğim ilk mama deneyimim 🙊
BalBocegininAnnesi Tospak tamam benim de aklımda olsun zayıflarsak böylw yaparız. Ya özel değilse şey sorcam kaç kilo kaç günlük ki bebeğiniz dr o karara vardı. Biz de 2.900du kilomuz 20 günlüktük. Sizin bebişin kilosuna göre ben de belki mamaya başlarım. Her dr çok özenli olmuyo malesef.
Tospak BalBocegininAnnesi yok özel değil tabi ki 3600 doğmuştu benim bebeğim ama 55 günlükken doktora gittik tarttığında 3900 çıktı ve bu şekilde bi beslenme önerdi dr yarın tekrar kontrol var bakalım ne diyecek sen alanyada yaşıyordun sanırım dr Ümit bey war ona gittim gerçi şuan ücretler çok arttı 😭
yagizalp Bende başından beri meme+mama veriyorum 1 ay 13 günlük, bende ilk başta emziriyorum duymuyor ağlıyor zaten ¾ saatte birde 90 cc mama veriyorum normal mi sizce içiyor çünkü sonra uykuya dalıyor tabi gaz sancısından uyuyabilirse