MutluMommy Bebeğim iki aylık mamayı 5-6 kez verirken 2 kere düşürdük emzirmeye başladım yeni yeni geldi sütüm ilk doğduğunda sarılık oldu aç kaldığı için ama geçti şükür acaba tekrarlarmı gözleri sararmaya başlamış gibi geliyo bana doymuyo mu acaba
uykusuzMoMm MutluMommy bızdede sarılık vardı 20 gun sürdü gectı 1aylık olunca tekrar sarılık oldu gozlerı sarardı farkettm 16 cıktı degerı uzayan sarılık testlerı yaptırdık enfekyn cıktı 1 hafta antıbıyotık kullandık ve baya düştü sarılık bı doktora göstern sararma varsa
MutluMommy uykusuzMoMm valla gözleri sararmaya başlamış gibi geliyo bana sütüm mü yetmiyo acaba ondan mı oldu bilmiyorum
uykusuzMoMm MutluMommy günlük altını 4-5 defa ıslatıyorsa sütünüz yetiyordur ac olan bebek huzursuz olur devamlı aglar sararmıs gelıyosa gıdın doktorunuza bnde farkettım sararmıstı gozlerı gıttık baya yuksek cıktı enfeksyn oldugunu ogrendık