Dün akşamdan buyana bağdemciklerimin şiştiğini hissediyorum yumurta var sanki boğazımda ağrıyor az öncede az az öksürmeye başladım ateşim var gibi hissediyorum ama 36.9 covid belirtisimidir acaba yoksa soğuk su içiyorum sürekli ondanmıdır böyle olup covid olan veya grip olan vardı bidr kardeşimd 2 gün önce böyle oldu boğaz iltihaplanması dediler hemen geçti