Deletedmom414 Ben lokal yaptırdım hatta abim yaptı. İğneyi yapınca ağladı sadece ama kucağıma aldım sustu hemen, emzirdim uyuşmasını beklerken çabuk uyuşuyo zaten. Güle oynaya sünnet oldu maşallah çok şükür, sadece en son dikiş atılırken yatmaktan sıkıldığı için biraz ağladı o kadar. Genel yaptırmak için çok küçük bence. Bi sorun yoksa lokal en iyisi