_adamcik23 Merhaba arkadaşlar,bebeğim cildinde beyaz lekeler var.ekzeması vardı,geçdi .acaba ondan ola bilir mi?başına böyle bişey gelen var mı?
Roniya _adamcik23 benim kızımda olmuştu. Göğsünde bir lira büyüklüğünde bir leke oluştu. Kuruyordu o kısım. Bende nemlendirip siliyordum ılık suyla ıslatılmış pamukla. Doktor daha çok zarar vermişsin öyle egzamaya çevirmiş demişti. Geçti çok şükür şuan vücuduyla aynı o kısım
Rezoo _adamcik23 Bunu bilmiyorum ama egzaması varsa beslenmesinden ya da emiyorsa sizin beslenmenizden süt ürünlerini ve gluten içeren herşeyi kesin derim farkı göreceksiniz mutlaka ❣️
aras5 _adamcik23 benim oğlum 3 aylıkken karnında büyük beyaz bir leke çıktı. Doktor vitiligodan şüphelendi. krem verdi sağ tarafa 20 gün sürün sonra bana fotoğraf atın dedi. 20 gün kullandım fotoğraf attım. Vitiligo değil beyaz ben dedi. Vitiligo olsaydı krem sürdüğünüz bölgede renk değişimi meydana gelirdi bu beyaz bir ben zamanla geçebilir geçmezse dahi zararı yok dedi