Busranisa asyasare cok tesekkürler benimde bugün aşı gününden sonra 3 gün aksamı yıkamayı düşünüyorum
Busranisa sahranur bende ebeye sormayı unuttum aşı günü sayılıyor mu diye. Ne olur ne olmas diye bugünüde beklemedim ama artık yıkamak istiyorum tesekkkürler