Hanımlar şimdi bizm de karantina mız bitti 12. Gün bugün ama biz tedbir amaçlı maske takıyoruz bebekten dolayı. Çift maske den teke düşürdük ama artık bunaldım. Psikolojim bozuldu benim de bebeğimin de. Ne yapmalı nasıl davranmalı artık? Test de yapmıyorlar yeniden. İlçe sağlığı aradık, ilaç kullandınız artık bulaştırıcılığı kalmadı virüsün diyorlar. Size ne dediler?