Nurum_momm Kizlar adetim 3 gün gecikti 2 çocuğum var ikiside küçük şiddetli bel ağrım var test yaptım negatif çıktı testin yanılma payı varmıdır başına gelen varsa yazabilir mi testte kaç gün gecikince çıkıyor
Nrgsalpren Nurum_momm ben bu gün adetim gecikmeden yaptım yani 3 gün var adetime. Ona rağmen silik cıktı. Bende hamilemiyim acaba diye düşünüyorum. Ama hiç çizgi çıkmadıysa negatiftir