gozdeninbulutu Merhaba anneler 1 haftadır bebeğim ateşi çıktı ve şimdide öksürüyor şurup falan fayda etmiyor birde hiç uyumuyor hep bir mız mız doğru düzgün birşeyler de yemiyor artık ne yapacagimi şaşırmış durumdayım sizler bu durumdayken neler yapıyorsunuz 😢😖
esrarisoy Hastalıktandır anlayışlı olun. Benim kızım da nezle oldu bu doğduğundan bu yana ( 7.5 aylık) ikinci nezlesi yazık çok hıysuz. Geçmiş olsun
gozdeninbulutu esrarisoy eşim işten felse gidicem hastaneye ama geç gelecekmis araba burda olsaydı kayinbabam götürürdü takır takır öksürüyor 😢