Zehni34 Merhabalar..10 gunluk karantina sürem bitti devlet artık test yapmıyormuş..siz nasıl bir yol izlediniz ev karantinasından sonra ?özel hastanede istege baglı yaptırılabiliyor..pozitif çıksa da başkası için bulaşıcılık kalkıyormuş öyle mi 🤷♀️
SertapHilal Zehni34 öyle söyleniyo benim daha 3. Günüm ama 10 günden sonra hala pozitif olan çok kişi varmış